000 02139nam a2200385 i 4500
997 0 0 _e2
003 CED103
005 20250521105036.0
007 ta
008 241217s2024 sp a j 000 0 spa d
017 _aM 21-2024
020 _a9788419942272
040 _abp-sa
_dBPV
_dCED103
041 0 _aspa
_hita
080 _a087.5
_22016
100 _aAccinelli, Gianumberto
_d(
_eaut
_9288478
245 1 0 _aLo que aprendemos de los animales
_b: inventos tecnológicos inspirados en el reino animal
_c/ Gianumberto Accinelli ; ilustraciones de Silvia Venturi ; traducción del italiano de Ana Romeral Moreno.
260 _aMadrid
_b: Siruela
_c, 2024.
300 _a160 p.
_b: il. br. e n.
_c; 25 cm
490 0 _a( Las Tres Edades )
490 0 _a( Nos gusta saber
_v; 66 )
520 3 _aUn interesante e ameno percorrido pola anatomía de catorce animais que serviron de inspiración á ciencia para crear os inventos máis insospeitados. Ao longo da historia, o ser humano foi descubrindo que moitas ferramentas e solucións para mellorar a súa vida atopábanse máis preto do que pensaba. Ao observar a natureza con atención, comprendeu que a clave para resolver os seus problemas estaba, nin máis nin menos, na anatomía dalgúns seres vivos; só había que copiar as técnicas ou mecanismos que estes habían desenvolvido e trasladalos a obxectos ou sistemas aptos para as persoas. Así xurdiu a biomímesis, é dicir, a ciencia que estuda a natureza como fonte de inspiración para desenvolver novas tecnoloxías e resolver algunhas das dificultades que afronta o ser humano.
650 7 _aInventos -
_xLibros infantís
_962195
650 4 _aInventos -
_vLibros infantiles
_962196
650 7 _aAnimais
_vLibros infantís
_927757
650 4 _aAnimales
_v-Libros infantiles
_926059
650 7 _aTecnoloxía
_vLibros infantís
_948369
650 4 _aTecnología
_vLibros infantiles
_948370
655 7 _aLibros informativos
_942156
655 4 _aLibros informativos
_942156
690 _atec
_974487
700 1 _aVenturi, Silvia.
_eill
_9230820
700 1 _aRomeral Moreno, Ana
_etrl
_943581
852 _aCED103